mammy
Iesācēja

Ziņojumi 5

no lindynette 20 lielakas krutis?!

2010-04-05 20:10 (Pirms 6 gadiem)

vai Jums kadai palielinajas krutis no taam tabletem,lietoju pirmo menesi palika lielakas un jutiigas (sap)tas pariet ??

Saara1984
Reģistrācija pārtraukta

Ziņojumi 1186
2010-05-05 10:00 (Pirms 6 gadiem)
man arii skiet ka palika nedaudz lielaakas   Applaudējošs
0
Ansy
Eksperte

Ziņojumi 1146
2010-05-05 09:59 (Pirms 6 gadiem)
man gan nekas nemainijas.
0
Favorite girl
Bieža dalībniece

Ziņojumi 228
2010-05-05 03:41 (Pirms 6 gadiem)
jap, lielaakas palika   Smaidoša meitene gandriz pa 2iem izmeeriem   Applaudējošs   Applaudējošs
tas ari bija vieniigais labums ko shis tabletes man deva.
kruutis ljori saapeeja, ne uz saanu paguleet neko - dazjreiz ash sajutos kaa taada govs ar tesmeni   Ìībšana   Nobijusies meitene

ne nee... tas tabletes NAV man domaatas.
0
wintere
Iesācēja

Ziņojumi 15
2010-05-04 16:47 (Pirms 6 gadiem)
Es lietoju Lindynette 30 bet man kadas apšluka pec berna barošanas, tadas un ir, nekas lielaks nav palicis.
0
Madlēna
Reģistrācija pārtraukta

Ziņojumi 193
2010-04-09 19:55 (Pirms 6 gadiem)
man palika lielākas no yasminelle, no lindynette man bija nenormāli slikta dūša....   Smaidoša meitene
0
Dziii
Eksperte

Ziņojumi 2111
2010-04-09 10:36 (Pirms 6 gadiem)
Eh, man gan ne lielaakas ne juutiigaakas.   Nokaunējies
0
Trixija
Bieža dalībniece

Ziņojumi 290
2010-04-08 00:21 (Pirms 6 gadiem)
kļuva lielākas.xaa labs veids kā palielināt krūtis par vienu izmēru bez ķirurgiskas iejaukšanās   Smejoša meitene
0
ciparnīca
Eksperte

Ziņojumi 1005
2010-04-07 14:32 (Pirms 6 gadiem)
Kļuva lielākas   Raudāšana, bet jutīgas nebija un nesāpēja it nemaz.
0
maybelline
Eksperte

Ziņojumi 773
2010-04-07 13:44 (Pirms 6 gadiem)
Ir kļuvušas lielākas (ne gluži kā Pamelai Andersonei   Ķiķinošs ), bet kādu izmēru..Draugam nav iebildumu   Smaidoša meitene Sāpēt nesāp, bet dažreiz uz MR ir jūtīgākas, bet tas ir dienu, divas ..   Smaidoša meitene
0
trusiitis
Bieža dalībniece

Ziņojumi 153
2010-04-06 09:17 (Pirms 6 gadiem)
Man ir kļuvušas lielākas,bet man nekas nesāp   Smaidoša meitene
0
vista Baņuta
Eksperte

Ziņojumi 1036
2010-04-06 09:09 (Pirms 6 gadiem)
Man sāpēja tik 2.mēnesī (kādas 10 dienas).

Bet, lielākas gan nepalika, liekas, ka tikai mazākas, bet tas laikam tāpēc, ka svars nogāja nedaudz nost.
0
joy23
Eksperte

Ziņojumi 4268
2010-04-06 09:06 (Pirms 6 gadiem)
Jā,sāpēja drausmīgi,bet tas tik nozīmēja,ka tabletes man nederēja,bet tā bija visu lietošanas laiku,sāpēja līdz asarām.Iteiktu nogaidīt 3 mēnešus,ja nepāriet,tad nomaini tabletes.
0
sirsninnja
Eksperte

Ziņojumi 787
2010-04-05 20:21 (Pirms 6 gadiem)
jā, vēljoprojām lielas, vairāk kā gadu lietoju. vismaz draugs saka, ka pirms tabletēm bija daudz mazākas. ir dienas, kad man viņas ir jūtīgas, ir dienas, kad nav. nu tā. netraucē. pieradīsi.
0
Filtrēt ziņojumus:

SOS centrs

Sazināties ar mums

Uzdot jautājumu, piedāvāt risinājumu

Jautāt ārstam

Ārsts-ginekologs atbildēs uz taviem jautājumiem

Biežāk uzdotie jautājumi

Visi biežāk uzdotie jautājumi vienuviet

Vārdnīca

Nezini kāda termina nozīmi?

Ziņot par blaknēm

Lūdzam informēt Bayer par zāļu blakusparādībām.