šprices ; bumbulji, pampums

e-funk

Regulāra dalībniece,
rakstītie ziņojumi: 116

2010.10.30 17:58
Sveikas   Smaidoša meitene
Tātad, man 2x nedēļā špricē zāles un jau labu laiku. Plecos. Rodas zilumi, pampums, bumbuļi tādi kā.
Kā no tiem bumbuļiem tikt vaļā? Kas vislabāk palīdz?
Jo tomēr negribas lai man špricē vēderā vai augšstilbos   Bēdīga meitene palīdzat, lūdzu, ja kāda zin.
Apmeklētāji: 838
Atbildētāji: 6
Atbildēt | Citas tēmas
puķu princese

Eksperte,
rakstītie ziņojumi: 20974

2010-10-30 18:01, 1 ziņojums no 6
pāries paši no sevis, kad Tev beigs špricēt   Smaidoša meitene bet vispār pakonsultējies ar ārstu, uzzini, kāpēc tas notiek un lai špricētājs cenšas špricēt tā, lai tie neveidotos. Esmu pārliecināta, ka tas ir iespējams, bez iemesla jau viņi nerodas.

Starp citu, vēderā es sev laikam neļautu špricēt, bet, ja būtu jāizvēlas starp pleciem un augštilbu, es izvēlētos augšstilbu   Íiķinošs daudz mazāka iespējamība, ka kaut kas izveidosies un vispār, man tas šķiet mazāk nepatīkami.
e-funk

Regulāra dalībniece,
rakstītie ziņojumi: 116

2010-10-30 18:20, 2 ziņojums no 6
Nu tur jau tā lieta, ka tagad špricēs vēl vismaz gadu.
Māsiņai, kas man špricē jau prasīju, bet viņa īsti nezin, ko darīt ja veidojas bumbuļi   Bēdīga meitene
bet ganjau ka te kādai ir pieredze līdzīga, es vismaz ceru   Smaidoša meitene
viviaana

Regulāra dalībniece,
rakstītie ziņojumi: 457

2010-10-30 19:14, 3 ziņojums no 6
skatoties ko tev spricē.... parasti tie bumbuļi rodas, kad zāles nespēj uzsūkties- deva par lielu, par biežu, slikta vielmaiņa audos utt, tur ir daudz individuālu īpatnību.
tūsku un zilumus labi noņem kāposta lapas. vari pat to lapu bisku paņurcīt lai ir mīkstāka un bišku izdalās sula, un liec klāt tām vietiņām kur ir sapampis un sāp. uz rokas tik vnk neturēsies, var ar kādu binti bišku nofiksēt.
vēl var šņabja kompreses likt, bet tas jau jāapspriež ar ārstu, jo nezinot kā tas var reaģēt ar ievadāmo medikamentu un vispār tavu organismu, var sanākt liekas problemas.

bet kāposts gan lieliski palīdz, esmu pati uz sevis un saviem pacientiem parbaudījusi!   Labi
viviaana

Regulāra dalībniece,
rakstītie ziņojumi: 457

2010-10-30 19:18, 4 ziņojums no 6
e-funk ievietoja:
Nu tur jau tā lieta, ka tagad špricēs vēl vismaz gadu.
Māsiņai, kas man špricē jau prasīju, bet viņa īsti nezin, ko darīt ja veidojas bumbuļi   Bēdīga meitene
bet ganjau ka te kādai ir pieredze līdzīga, es vismaz ceru   Smaidoša meitene


ja drīkst zināt, kas tev tā par māsiņu- slimnīcā vai kāda paziņa mājās spricē? jocīgi, kā var nezināt,tas ir viņas pienākums būtībā, izvērtēt savu paveikto darbu un iespējamos rezultātus?! tik pat labi bumbuļi un pūšļi var veidoties,ja nepareizi izdarīta injekcija un veidojas piemēram kāds tromboflebīts vai abscess utt...   Domā
flaffy

Eksperte,
rakstītie ziņojumi: 1869

2010-10-30 19:21, 5 ziņojums no 6
Cik zinu - tie bumbuļi ir normāla reakcija, kad vienkārši zālēm kādu brīdi zem ādas nav kur palikt. Bet tiem jāpazūd augstākais pāris stundu laikā, kad zāles ir uzsūkušās.
Ja tev tie bumbuļi pēc injekcijām paliek, tad tiešām jāsāk domāt kā vispār tiek veikta injekcija, jo normāli tas nav. Protams, ir specifiski medikamenti, kas sliktāk uzsūcas, bet tik un tā - uzsūcas...
e-funk

Regulāra dalībniece,
rakstītie ziņojumi: 116

2010-10-31 17:55, 6 ziņojums no 6
Nu es nezinu no kā man viņi rodas   Bēdīga meitene vnk ļoti bieži špricē. kad bija 1x nedēļā tad paspēja pazust, bet tagad nē.
Kāposts ir mēģināts, diemžēl nepalīdz
Apmeklētāji: 837
Atbildētāji: 6
Atbildēt | Citas tēmas